Dela |
RSS-feed 7 inlägg / 4358 visningar

Kända personer som levt i familjer med missbruk

Skapa nytt inlägg
  • 2011-04-06 14:06

Tipsa Drugsmart och andra läsare om kända personer som lever, eller har levt i, familjer med missbruksproblem.

Filmtips mottages tacksam. Och bra böcker på temat.

Om vi börjar med USA... Eminems mamma hade drogproblem. Rihanas pappa missbrukade alkohol. Bill Clinton är en annan känd person som växt upp med missbruk i familjen. Skådespelerskan Halle Berry...

Fler tips?

• 2011-04-06 14:10

drugsmart_nicklas , 11/04/06 14:06:

Tipsa Drugsmart och andra läsare om kända personer som lever, eller har levt i, familjer med missbruksproblem.

Om vi börjar med USA... Eminems mamma hade drogproblem. Rihanas pappa missbrukade alkohol. Bill Clinton är en annan känd person som växt upp med missbruk i familjen. Skådespelerskan Halle Berry...

Fler tips?

Hur är det men han Justin Bieber? Någon som vet? Har för mig att jag läst att hans mamma hade problem men vet inte med vad...

• 2011-04-06 21:51

drugsmart_nicklas , 11/04/06 14:10:

drugsmart_nicklas , 11/04/06 14:06:

Fler tips?

Hur är det men han Justin Bieber? Någon som vet? Har för mig att jag läst att hans mamma hade problem men vet inte med vad...

Youtube: Pattie Mallette 1/4, Kolla alla så får du höra om hennes missbruk..

• 2011-04-06 21:52

• 2011-04-06 21:53

• 2011-04-06 21:54

• 2011-04-07 17:47

Martin Sheen har varit alkoholist och Charlie Sheen har även han 5 barn.