Dela |
RSS-feed 5 inlägg / 3529 visningar

Jay Smith i "Idol" har testats positivt för hasch

Skapa nytt inlägg
  • 2010-11-22 09:51

Nu är det mycket skriverier om att Jay borde lämna Idol, har tv4 gjort fel som inte berättade direkt, ska Jay få vara kvar Idol?

Vad tycker du?

• 2010-11-22 14:00

Jag vill minnas att reglerna till Idol påpekar att man inte får vara påverkad av någonting, så enligt regelverket borde han lämna programmet. Dock har TV4 sett mellan fingrarna när människor har berusat sig på alkohol, och Jay Smith är ju en populär artist, så han kommer sitta kvar och det är inte mig emot.

• 2010-12-10 06:26

Jag tycker att det är fjantigt, låt karln bestämma över sig själv. Han vet nog mycket väl vad han gör. Hade det det här hänt i USA så... nej vänta. Det hade aldrig hänt i USA. Ingen hade höjt ett ögonbryn.

• 2010-12-10 09:40

polster , 10/12/10 06:26:

Jag tycker att det är fjantigt, låt karln bestämma över sig själv. Han vet nog mycket väl vad han gör. Hade det det här hänt i USA så... nej vänta. Det hade aldrig hänt i USA. Ingen hade höjt ett ögonbryn.

Nu är det i Sverige detta har hänt och jag tycker verkligen detta är något som bör diskuteras, om det inte hade handlat om cannabis då? Jay hade sniffat kokain, skjutit heroin? hade det varit okej?

• 2010-12-13 15:43

Hans band heter "von benzo" säger väl allt... Grattis Jay till vinsten!