Dela |
RSS-feed 3 inlägg / 4886 visningar

Hur länge?

Skapa nytt inlägg
  • 2012-02-13 20:23

Tjena, jag har nu rökt cannabis i ca 2 månader. Men har dock bara rökt maximalt 10 gånger på 2 månaders tid och jag har diabetes och ska då göra urinprov den 23e mars. Ska dock inte göra urinprov pga cannabis utan för kolla glukos värdet. Självklart får jag göra urinprovet hemma. Finns det något man kan göra hemma för att dölja det eller hinner det försvinna självmant tills dess? Väldigt tacksam för svar!

• 2012-02-15 11:22

feeest123, 2012-02-13 20:23:

Tjena, jag har nu rökt cannabis i ca 2 månader. Men har dock bara rökt maximalt 10 gånger på 2 månaders tid och jag har diabetes och ska då göra urinprov den 23e mars. Ska dock inte göra urinprov pga cannabis utan för kolla glukos värdet. Självklart får jag göra urinprovet hemma. Finns det något man kan göra hemma för att dölja det eller hinner det försvinna självmant tills dess? Väldigt tacksam för svar!

Hej,

För att ställa frågor som du vill har svar från oss på Drugsmart så måste du använda detta formulär: Ställ en egen fråga till våra experter

Mvh

Jimmie

• 2012-06-20 10:31

Du kommer inte att kissa positivt efter så lång tid och om dom inte letar efter thc så kommer dom inte att hitta det. 

Du behöver inte oroa dig.